framtiden och lösgodis!

Augusti har varit en hård och lång månad... Det började med att jag kände mig lite ensam (men var nog egentligen inte det) och jobbade mycket. Det slutade med att jag jobbade ännu mer, och kantade det hela med en hel del fest, eftersom alla efterlängtade kom tillbaka... Men det har varit en mycket lärorik månad, både personligt och professionellt. Har ju varit manager på heltid och det har faktiskt gått väldigt bra. Okej, jag försöker verkligen inte vara poetisk och skriva med kursiv stil, men lyckades komma emot ctrl och i samtidigt och nu kan jag inte få bort det. Och ja det är alldeles för sent för att börja om.
Imorgon har jag "möte" med chefen om vissa förändringar som ska ske framöver, en liten fågel har redan viskat i mitt öra vad det handlar om, men vi får se imorgon.. Det passar ganska bra att vi ska prata lite, för tidigare idag skypade jag och Olivia, och det slutade med att vi bokade biljetter till Thailand den 4e januari. Helt sjukt! Vi har pratat om detta sååå länge och nu ska det bli av. Idag hittade vi en billig resa och så tänkte vi va fan, vi bokar, annars kommer det dröja en månad till innan det blir av. Kan kännas lite plötsligt, men planerna har som sagt funnits länge, och även Emy och jag har disskuterat vad det ska bli av oss efter detta. Nu är det gjort och det känns som det kan hjälpa mig väldigt mycket i min planering. Fast det såklart känns hemskt att lämna Paris...
 
Yeah, bra helg (Gick alltså på helg i söndags). Fest, vila, städning, tvättning, bokning av biljetter till Moulin Rouge med Lisa, fixning med mammas och pappas besök som är ganska snart, en tur till IKEA och deras LÖSGODIS, true blood mys med Emy och såklart biljetterna till Thailand. Det hela avrundades med lite bubbel och pizza ikväll, vardagslyx. Mer än jag brukar hinna på en vecka!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jhs

Godis är livet dudes! :) <3

2013-09-11 @ 23:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0