ZLATAN!

Var hos Hanna ikväll och kollade på fotboll och åt boeuf Bourguignon (alltså en fransk köttgryta, med massor av rödvin i). Det var helt underbart gott! Kommer inte ihåg när jag åt hemmalagad mat sist, utom tacos då, vilket också är väldigt gott, men detta mmmmm. Tack Hanna! Drack såklart vin till och njöt av Zlatans inte mindre än FYRA mål. Helt otroligt, det tredje var så bra att vi höll på att dö båda två, och jag antar resten av världen också.
 
Idag sov jag ganska länge.. Sedan såg  jag att det var väldigt fint väder och jag hade inte direkt något för mig så jag gick ut och sprang! Tog det lugnt, så det kändes faktiskt väldigt skönt, solen sken och folk gick och njöt längs kanalen. Passade även på att städa när jag ändå hade farten uppe. Skön dag alltså!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0