Wzzuuuup!?

Ja det kan ni ju undra...
Jag har blivit 22 år, yeah! Känns ganska bra, fast lite tråkig ålder, som ett mellan år liksom.. Alla som jag umgås med nuförtiden är lite äldre (eller lika gamla då) så får hela tiden höra hur ung jag är, därav behöver jag inte lida av åldersångest. I fredags firade jag med Emy, Hanna, Tibo och grabbarna, alltså Jean-Marc, Louis och Daniel. Men före det var jag och Emy och såg Sverige-matchen, det var naaajs! På själva födelsedagen jobbade jag... haha sedan hade Geraldine, en ex kollega, fest, så jag åkte dit och firade med lite kompisar från Cannibale. I söndags vaknade jag upp av någon slags magsjuka. (Kan också ha varit en dålig blandning av det mesta kvällen innan). Var en ovanlig otrevlig söndag på jobbet... Ska bespara er detaljerna, men ca klockan 16, efter att ha spytt en tredje gång på jobbet, fick jag gå hem, yeah,
 
Lisa var här med sin mormor i slutet av september. Jag jobbade på dagarna, men de bodde på ett hotell precis bredvid oss, så vi hann med att ses på kvällarna. Den veckan var det Johnossi konsert på onsdagen, som var helt underbart bra, lite för kort, men annars perfekt. Det var på Batofar, en klubb som ligger på en båt i Seine, lokalen var alltså inte så stor, men alldeles lagom för den här sortens konsert. På fredagen var vi på Moulin Rouge och kollade på deras show, som också var helt fantastisk! Klackarna var på och champagnen flödade, haha.
 
Taggar inför Johnossi!!
Mamma och pappa var även här och hälsade på! Vi var på Pére Lachaise kyrkogården och strosade runt. Såg såklart Jim Morrisons, Edith Piafs och Oscar Wildes gravar, men även många, många fler kan jag lova. Kunde aldrig ana att den var så stor!
Vi var vid Versailles en dag och besökte slottet och trädgården och de två paviljongerna. Jag erkänner att just den dagen var jag lite trött och det var kallt, men det är ändå alltid väldigt fint vid Versailles, och såklart kul att mamma äntligen fick åka dit :)
Annars åkte vi runt på lite museum, var uppe i Montparnasse tornet oh kollade på utsikten, och åt och drack gott såklart!
 
Mina älskade !
Och så har ju vår kära Hanna gjort sin efterlängtade pac's med Tibo!!
Vi hade en liten fest för att fira saken såklart! Om man vill se hur det gick till får man besöka Hannas blogg
 
Det är väl ungefär vad som har hänt på nästan den månad jag varit frånvarande.. När jag inte har varit på jobbet såklart!
Idag har jag köpt biljetter till Aix i slutet av oktober, och jag och Emy ska på Ane Brun imorgon och The Lumineers den 17e november !!

Kommentarer
Postat av: jhs

Yey de var kul! Länge leve bloggen hurra, hurra! :) Vilken härlig månad om än med lite missöden :)

2013-10-16 @ 20:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0