wine-flu igen...

Igår drabbades jag ännu en gång av den hemska wine-flu (som Emy så fint döpt den till).. Det betyder att jag låg nerbäddad i min säng i stort sett hela dagen. Kan låta ganska mysigt, så tänker utelämna de omysiga detaljerna. Har dock bara mig själv att skylla för detta tillstånd är jag rädd.
 
Idag var jag och jobbade, det var najs, lagom med folk och skönt att komma ut. Fast kände mig inte helt återställd efter min lilla sjukdom, men det fick mig på andra tankar så att säga. Ikväll har vi haft myskväll med allt vad det innebär! Självklart taco, julmust, glass, tända ljus och film...
 
Och myskvällsoutfiten!! Yees, ikväll kom jag även på den underbara idéen att ha pyjamasen under pingvinen.
 
Imorgon kommer Martin och hans polare!!! Oh yeah, är såå glad!

Kommentarer
Postat av: jhs

Oh no! Hoppas att du kryat vid de här laget :) <3
Btw DU är vacker!

2013-11-30 @ 00:24:43
Postat av: Mathilda

Jag har också haft den sjukdomen men det var ett tag sedan nu har jag en vanlig förkylning. Ha en bra helg! Kram

2013-11-30 @ 09:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0