Flowers in your hair

Känns verkligen som det är söndag idag... Konstigt, men kan vara för jag ska jobba nu tre dagar i rad, mycket braa!
 
The Lumineers var väldigt bra, såklart. Måste dock vara lite petig och säga att ljudet inte var det bästa, men Emy höll med mig, så det var inte någon diva grej jag hittade på. Annars var stämningen på topp! Publiken var oväntat med och de bjöd på en bra show, med alla hiten, en del covers och en alldeles ny låt.
 
Igår jobbade jag lite, och på kvällen var jag såklart hos Hanna och kollade på matchen. Den har jag inte så mycket att säga om.. Men vi hade trevligt ändå, drack vin och passade på att ha lite tjej-snack för Tibo var inte hemma hehe.
 
Idag var jag och vaccinerade mig inför min lilla resa! Det är alltid lika spännande att göra sådana saker här. De slutade inte tjata om hur konstig det var att jag inte hade min "hälso-bok" med mig, och jag slutade inte förklara att vi inte har en sån i Sverige. Fick till slut sprutorna i vilket fall, och de gav mig en liten "hälso-bok", som det är väldigt viktigt att jag alltid har med mig, även när jag åker hem till Sverige... Bitches please.
 
Ikväll, när Emy till slut behagade komma hem från Italien (de var typ bara tio timmar sena, sånt händer ju...), så hade vi pizza-mys och kollade på Gangster Squad. Har velat sett den sen den kom ut på bio, men har inte blivit av fören nu. Alltså Ryan Gosling med hatt och lite lagom bad guy style. Jag dör. Är såklart även övertygad om att jag var maffia-gangster i mitt förra liv... haha!

Kommentarer
Postat av: Natacha lake

Haha bitches please! Längtar efter dig <3

2013-11-21 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0