:)

Igår var vi på Irish Celtic, en irländsk dans/sång/musik föreställning. Det var väldigt bra, så himla duktiga artister och bra show. Blir såå sugen på att dansa och spela lite på min fiol när jag ser sånt.. Jag och Emy insåg även att vi kanske har hamnat i fel land, vi hör nog egentligen mer hemma i Irland än Frankrike! Landet där barerna är viktigare än kyrkan, och grabbarna dricker inte annat än whiskey och guinness, är lite mer grabbiga helt enkelt. Så vi får se, kanske värt ett besök i framtiden!
Snart ska vi iväg till samma ställe som igår, men ikväll ska vi se The Lumineers, sooo excited!!
 
Och har ju två mycket goda nyheter!
Ett: Jag var och träffade min förra chef i veckan och fick alla mina papper och min semesterersättning. Stämningen var icke på topp, men nu är det gjort, och det känns som en ganska stor lättnad.
Två: Min kära storebror och hans kompis kommer och hälsar på nästa helg!! Och jaa det är säkert för det är jag som har köpt deras biljetter, hehe, och jag har fått tag på biljetter till PSG-Lyon på söndagkvällen!
 
Så jag är mycket glad! Trots kylan.... Har glömt att nämna den, men den är tillbaka, med all sin kraft.

Kommentarer
Postat av: jhs

Oh så roligt och mysigt man borde verkligen gå på mer spelningar/live-grejer. :) Hahaha jag tänkte, sent i natt, att jag måste gifta mig med en Skotte, oklart varför ;)

Svar: cooolt! och jag med en irländsk jude!!
Ebba-Olivia Andersson

2013-11-17 @ 21:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0