Summerbreeze

Tiden går så fort!!! Why... Kanske för att jag jobbar för det mesta, och emellan det dricks det en hel del öl. Skulle gärna stanna tiden här och nu för ett tag, inte för att jag för alltid vill hänga på cannibale, men mitt liv är ändå ovanligt lättsamt och najs, och jag orkar inte göra seriösa planer .. Nästa projekt är ju Asien med Olivia, och det ser jag fram emot mer än något, men vad ska det bli av mig efter det !?
 
Emy är tillbaka och ordningen är återställd i Lilleputteland. Det är skönt! Även Hanna är tillbaka efter sitt lilla äventyr i Grekland, så nu är vi samlade alla tre för ännu en höst i Paris, det kommer bli bra!
 
Kära Rebecka var ju också här en sväng förra helgen. Vi drack vin, var ute och dansade, shoppade lite och njöt av att vara tillsammans. Vi ses i Barca hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

WOOOP!!!

2013-08-24 @ 23:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0