chillax

Sov, som vanligt när jag inte måste gå upp, alldeles för länge i morse... Det gör egentligen absolut ingenting, jag får sova precis när jag vill, men det gör att det blir lite extra svårt att sova ikväll, och imorgon är det dags att jobba igen.
I eftermiddags njöt jag av att det var ett par grader svalare efter nattens regn och åska och låg och stekte i Parc de Belleville. Brände mig till och med lite.. Borde verkligen sola mer nu när det är så fint väder, och när jag är ledig såklart, men värmen har hittills chockat mig lite. Ska ta igen det!
 
 
Så gulligt va?! Funderade på om jag skulle smyga dit och sätta mig bredvid, men motstod suget som tur var.. 
Kvällen ägnades åt städning. Kunde ej undvika vattenlåset och avloppet längre.. hatar när det händer. Och hade ett kärt återseende med vår dammsugare, haha, stackaren, jag lyckas nästan ha sönder den lite mer varje gång, men idag gick det ovanligt bra.  

Kommentarer
Postat av: Jhs

Shhh.... Aldrig prata om städskills högt!! ;)

Svar: haha, något måste jag ju få skryta med!
Ebba-Olivia Andersson

2013-08-04 @ 18:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0