semester

Den här veckan har jag spenderat med Alice. (Achille åkte till Norge i söndags, han ska vara där i 15 dagar, sedan kommer några norska barn hit i 15 dagar.) I tisdags var vi på bio och såg den nya X-men, riktigt bra faktiskt. Vi har bakat, badat i polen, läst, hon har haft sin bästis här. En ganska trevlig tillvaro helt enkelt, men jag kände idag att det är tur att den inte varar alltför länge. Visst är det skönt att bara ta det lugnt, sköta huset och fixa lite mat, men det känns som jag inte gör någonting och då blir jag snart lite rastlös.. Jag försöker ändå njuta, vet ju att sådana problem inte varar för alltid.

Imorgon bitti åker Alice till Canada, där hon ska vara i en månad. Så imorgon börjar min semester! Lovely! Men jag måste beklaga mig lite över min  förkylning, igår hade jag nog lite feber, men det var svårt att avgöra om det var för värmen eller verkligen feber, haha! Fast fransmännen säger att det inte är så varmt som det kan vara, och okej, det är inte så man dör, 33 grader, men en liten lagom vind.

bisoux

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0